Lukijat

perjantai 5. heinäkuuta 2013

Avautumisiaaaa!

Joo eli... Ensinnäkin näin tossa viikko sitten mun rakkaita (Emma, Niika ja Fanny) ja oli tosi hauskaa! Eli ne asuu (viittinkö edes sanoo XD) Karkussa ja nään niitä harvoin ;( kuitenkin samalla luokalla me ollaan ja vietettiin ny yks kesälomapäivä kalssussa :) siitä vähän kuvia :



Kuitenkin ajattelin tänään puhua kahdesta asiasta! Ensin voin vaikka puhua tästä :

Mun mielestä on lapsellista ajatella, että vuotta nuoremmat on vauvoja! Siis se hyppy kun hyppää monnista (seiskasta) cooleroon (kasiin) niin monilla se nousee päähän! Okei, myönnän, että kun olin seiskan alussa niin mä vaan huomasin, että kaikki -00 on niin älyttömän noloja, että mä monnittaisin niitä niin paljon ku mä olisin kasilla! Nyt mä oon kuitenkin huomannut, että meijän kuuluis just olla nuorempien tukena eikä vaan haukkua! Me ollaan oltu samassa tilanteessa ja tiedetään että ylä-aste on ensimmäisellä viikolla aika jännitävä, ehkä jopa pelottava paikka! Sen sijaan, että me haukuttais pienenpiämme me voitais olla niille esikuvia! Mulla on esim. esikuva meidän koulussa kasilla, koska tää tyttö on tosi avoin eikä sitä hävetä moikata mulle koulussa! Koska mä oo kokenu että meijän koulun jotkut tulevat ysit kohteli meitä ihan niinku me oltais tarhalaisia, niin mä en ainakaan aio tehdä sitä tuleville seiskoille! Kaikilla ei oo edes vuotta ikäeroo... Saattaa olla vaan kuukausia! Mulla on mua vuotta nuorempia kavereita PALJON eikä sitä eroa edes huomaa kun niitten kans on! Mä vaan toivoisin että ihmiset ei tuomitsisi ennen kun tuntee oikeesti :)! 

Toinen asia josta mä haluan puhua on tää:  

Toi on mun mielestä niin hyvin sanottu, että se vois olla mun motto! Mitä sä saavutat sillä, että sä vihaat jotain ihmistä? Sä vaan saat ittelles vihamiehiä ja kakan maineen.  Jotkut sanoo, että siinä purkaa tunteita, samoin kun kiroilemisessa, mutta on niitä nyt parempiakin tapoja! Mun mielestä sellanen nahistelu ilman syytä on tosi lapsellista. Jos on joku ongelma niin sit siitä puhutaan face 2 face eikä missään naamakirjassa tai tekstareilla! Sit sekin että kaikki tekee virheitä, eikä kukaan oo täydellinen niin ei oo periaatteessa mitään järkee vihata jotain ihmistä, varsinkaan ilman syytä, koska sä oot ihan yhtä epätäydellinen ku se ihminen jota sä vihaat...! Ja vaikka monissa biiseissä lauletaan, että kukaan ei ole täydellinen yms. niin ketään ei tunnu tajuavan sitä. Mä esim. voin rehellisesti sanoo että mä en vihaa ketään! Korkeintaan koen että ihminen ei oo oikeen mun tyyppiä, jolloin mä yritän olla kyllä kaveri mutta ei kaikkien kans tarvi olla bestiksiä :)! Ei mulla tästä muuta :D

Oltiin siskon kans tässä kuvaamassa ja otettiin sellanen vesihiuskuva :)! Tuli ihankesäfiilis sitä kattellessa  <3 kesä on jotain niin ihanaa <3 hyviä kesäpäiviä kaikille nauttikaa ennen kun joudutaan taas vankilaan :) <3 loppuun vielä vähän kesäkuvia ja myöskin edellä mainittu kuva :)!








-Viktoria

6 kommenttia: