Lukijat

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Leireilyääää <3 !

Joo eli........ On ollu pieni postaustauko, koska olin viikon lastenleirillä APUohjaajana (ne tyypit kyllä sano, että mä voisin olla myös ohjaaja koska oon niin vastuuntuntonen... Yms.) ja oli mahtavaa!! Tuli siellä nokkospuskassa käytyä ja pariin kertaan kastuin läpimäräks ja happikin meinas loppua muutamaan otteeseen. Mun alkuleiri oli tosi raskas! Ja joka ikisen lastenleirin ekat päivät on tuskaa... Aina ensimmäisinä päivinä mä ihmettelen, että miks ihmeessä mä tuhlaan mun aikaa ja vieläpä kesälomaa tähän, kun ne kuitenkin vaan kiduttaa mua! No aina loppuleiristä mä muistan sen taas ! Siitä kuulette nyt! Ne lapset, lähinnä pojat, teki mua vastaan sotaliittoja! Oli kulunu puoli tuntia leiristä kun mun varvastossut oli varastettu ja heitetty keskelle jotain puskaa jossa oli ties mitä piikkipuskia ja kaiken lisäks mä olin jo juossu itteni henki hieveriin! Ja kaiken lisäks tää kaikki tapahtu kolme kertaa !! Puolessa tunnissa!!! Kun leiriä oli kulunut tunti niin mä oli jo alottanu vesisodan ja jokaikinen poika/mies piiritti mua ja kaikilla oli vesimuki kädessä... Eli tunnin kuluessa olin kokonaan märkä! No sitten ne pojat keksi, että hetkonen... On vaan yks Viki, mutta meitä on ainaki 6 ! Eli ne teki suunnitelman. Ensin kaks kaato mut maahan selälleni ja 1 piti mun käsiä kiinni. Kaks piti huolta, että mun kaverit ei pääse auttaa mua, eli jos ne yrittää auttaa, niiden kimppuun hyökätään ! Kaks repii ruohoo maasta ja heittää ne mun naamaan/hiuksiin ja yks hakkaa mun jalkoja sellasella puukepillä! Ei ne halunnu mua satuttaa eli ei mua sattunu (erityisen paljon) mutta ne ny lähinmä halus "kiusata" ja näyttää ketä täällä määrää XD Tätä siis jatku 6 päivää... Tai niin mä ainakin luulin ! Siinä olisko ollu leirin puolessa välissä, yks poika työnsi mut takaa päin nokkospuskaan ja lensin sinne selälleni! Se kipu oli ihan sairas! Se poltteli niin paljon etten edes muista millon mua ois sattunu niin paljon viimeksi  ja mä kestän kipua tosi hyvin ! No se poika tuli mulle heti silleen "sori Viki.. Ei sun ollu tarkoitus ihan nokkosiin mennä" se oli tosi lohduttavaa XD! Sit se sama poika oli sillee "mee kylmään suihkuun, se auttaa mua aina!" Olin vaan sillee, että joo, mutta ajattelin ettei se auta koska toihan on vaan pikkupoika! Sitten tuli ensiapuvastaava sinne ja ensimmäinen asia, mitä se sano oli "kannattaa mennä kylmään suihkuun" repesin!!! No mulle sanottiin että kipu kestää puoli tuntia.... Mä taisin saada jonkinlaisen allergisen reaktion, koska mulla polttelu kesti 12 tuntia ja tuli vähän kuumettakin ! Kuitenkin selvisin siitä elävänä!! Ton nokkosjutun jälkeen ne pojat muutti suhtautumisensa muhun täysin!!! Siis ne oli kilttejä ja niistä kaikista tuli mun vauvoja! Koko ajan joku oli joko mun olkapäillä, repparissa tai sylissä! Se oli kivaa ! Yks (mun rakkain vauva) sano että mä oon sen äiti :3 ! Oli niin söpöö!! Kun leiri loppu niin se poika, joka työnsi mut sinne puskaan oli sillee "mä halaisin sua, mutta mulla on kädet täynnä tavaroita!" Se oli söpöö ! Mä suunnittelin Julian ja kahden mun vauvan kans, että me lähdetään Espanjaan nelistään! Me käskettiin niiden alkaa säästää rahaa ja oltiin muutenkin ihan tosissamme ! Tässä on pari kuvaa leiriltä, kahden mun vauvan kans ja mun rakkaan ystävän Johannan kans <3!



No huomenna mä lähden koodisleirille joten kaikki jotka lukee tätä postausta NYT ja on 6-8 luokkalaisia... Tai vanhempia :D! Niin raahaa pyllynsä huomenna osoitteeseen Varikonkatu 10 josta on yhteislähtö Houhajärven perämetsiin kello 10!! 

No tulee taas pieni postaus tauko, mutta heti tulee tekstiä kun ehdin ja jaksan :)! Loppuun vielä vähän kuvia, kun kävin Julian kans vähän lonkkaroimassa !




-Viktoria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti