Lukijat

sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Kesäilyäää + jotain järkevää :)!

Wow! Olin tänään Yyterissä ja oli mahtava ilma! Kerrankin mulla käy tuplahyvä tuuri ! Ensinnäkin oli ihana sää <3 lämmintä muttei liian kuumaa ja rusketuinkin kivasti! Toisekseen ihan sattumalta näin Fanny rakkaani siellä <3 ! Oli kivaa nähdä piitkästä aikaa :)) (viikko viime näkemästä, mutta se vaikuttaa vuosilta!!!) no tuli sitä kuvailtua siä vähän Julian kans :)) tälläsii kuvia tuli räpsittyä: 




Niinkun ootte varmaan huomannu niin mun postauksilla on aina aihe! mä en tee postausta ilman aihetta ja pyrinkin aina pitää mun postaukset laadukkaina :)) alan nyt pitään ns. aiheketjua, jonka nimi on Viktoria's secret ! Eli avaudun aina jostain tietystä aiheesta ja siinä yhteydessä tulee aiheeseen liittyvä Viktoria's secret kuva :)! Tässä postauksessa itse asiassa tulee kaksi ensimmäistä Viktoria's secrettiä :)

No ajattelin puhua tänäänkin kahdesta varsin järkevästä  asiasta, jotka toimii samalla ensimmäisinä Viktoria's secretteinä :)! Ensimmäinen on tää:

Eli ihmisillä on paha tapa puhua ennen kun ne ajattelee mitä ne puhuu....  Ne ei tajua että se mitä sanoo on sama asia kun julkasis sen kaiken facebookkiin. Se ero kyllä on että puhetta ei noin vaan poisteta... Vaikka ei edes tarkottaisi jotain asiaa niin se saattaa ihan vahingossa lipsahtaa suusta... Myös salaisuudet saataa lipsahtaa ellei AJATTELE ! Joten ihmiset ! Jos haluatte säilyttää muitten ihmisten luottamuksen niin ajattelette omilla aivoillanne! 

Toinen tärkee asia on: 

Mun mielestä on älyttömän tärkeetä että puhuu muille ja kiinnittää muutenkin huomioo enemmän hyviin kun huonoihin asioihin...! Kaikki näyttää siltä miten sä sen ajattelet ja kaikki riippuu muutenkin asenteesta! Jos sä asennoidut huonosti ja suhtaudut kaikkeen negatiivisesti niin ihan varmasti tulos onkin sellanen. Jos taas suhtaudut asioihin positiivisesti ja löydät aina asioista myös sen valoisan puolen varjoisista pilvistä huolimatta niin elämä hymyilee aika kivasti sulle! Ja niinkun varmasti tiedätte jokaisella asialla on toinen puolensa ja jokaisesta asiasta voi löytää jotain positiivista! Tässä on hyvä esimerkki:

Nauroin tälle paljon, mutta tällästä suhtautumista mä haen :D Kun mulle kaikki nauro tänään kun mun pää oli täynnä hiekkaa ja merilevää niin niitä nyppiessä ajattelin että mä varmaan näytän merenneidolta! Mä oon varma että olin korkeintaan joku merihirviö, mutta koska tein ittelleni mielikuvan, että oon merenneito niin ei tullu ees mitää merihirviötä mieleen :)! Tai sitten kun Yyterissä oli paljon aika isojakin aaltoja niin mä vaan peuhasin niissä ja vietin aikaa parhaassa seurassa, kun mä olisin myös voinut murehtia aaltoja ja toivoo että olis tyyntä ! Jos aurinko häikäisee, ole onnellinen että se paistaa! Jos sataa vettä, ole onnellinen ettei tulvi! Jos tuulee, voisi olla hurrikaanikin! Ihmiset mulla on enää teille kaks sanaa sanottavana... "Stay positive!"

Mutta! Kommentoikaa mitä pidätte ajatuksesta "Viktoria's secret" ja liittykää lukijaks jos haluatte lukee lisää :)! Tähän loppuun tulee jotain kesäsiä ja ei niin kesäsiä kuvia ja niiden ohella haluan toivottaa teille positiivista ja nautittavaa kesän jatkoo :)! 










-Viktoria

1 kommentti: