Lukijat

perjantai 5. heinäkuuta 2013

Konffaaaaa <3

 Eliii nyt on ollu tooooosiiiii pitkä postaustauko mutta nyt sit on asiaa paljon :) haluisin nyt selittää teille kaikkeekonffasta :)) mut eka tulee kuvaa niistä mun uusista hiuksista :DD tossa kuvassa näkyy kuva värjäyksestä ja lopputuloksesta :)

Juhannus konferenssi on vähän niinku kansainväliset juhannusjuhlat jotka on aina juhannuksena. Ne kestää aina keskiviikosta sunnuntaina! Ne on järjestetty jo olisko ollu 68 kertaa ja siä on yleensä jotain noin 30 000 ihmistä :)) ! Sinne tullaan yleensä asuntoautoilla, tai - vaunuilla tai nukutaan teltassa ! Sitten oli myös kaikenlaisia yhteismajoituksia :)! Mutta nyt mä kerron vähän omasta konffastani! Tässä viä kuvia vähän asunto jutuista yms. 

Eli eka päiväkonffassa oli keskiviikko ja se oli tylsä! Oli vaunun valmiiks laittamista ja sellasta ...ei mitään erikoista! Siitä en ees kuvia ottanu ! 

Tokana päivänä oli eka tylsää, mutta illemmalla alko tapahtua! Eka mä vähän ittekseni hyörin kaikkialla!
 Mutta sitten näin Sonjan ja mentiin yhdessä missiotelttaan ! Sitte mä tietysti näin siä imboysin osaston ja hullaannuin täysin!

No sitten olin myös Nellin kans ja oli huippua :DD silläkin on blogi, että lukekaa.. Se on hyvä :)) laitan osotteen myöhemmin :)) me matkusteltiin jollai karavaani pyörällä tai jollai ja se oli hauskaa :DD ja sit tietysti me 13 ja 14 vuotiaat tyttöset piirrettiin kauniisti :D

Sitten mentiin Mimosan ja Nellin kans Nellin isovanhempien vaunulle ja nautittiin kesästä limsaa juomalla :))!

No perjantaina näin Rosan ja Mintun piitkästä aikaa ja oli ihan mahtavaa laatuaikaa <3 oltiin myös immanuelin rekka keikalla ja oli ihan älytön meininki ! Mulla ja mintulla viä samanlaiset puhelimetkin :P! Järjetöntä :D olin myös musikaalissa mukana ja se meni hyvin ! Siitä ei kyllä tullu kuvaa, mutta olin siinä katosta laskeutuva enkeli XD

Lauantaina olin Sannin, Nellin ja Janinan kans pääosin... Rosalla oli menny telttakeppi silmää ja siitä tuli ambulanssireissu... Mentiin sellaseen trampoliini pomppu juttuun ja se oli so cool!!Sitku päästii siitä juostii Sannin ja Janinan teltalle, koska ne oli myöhässä bussista ja sullottiin vaa kaikki tavarat jonnekin XD se oli nopein lähtö ikinä! Vaikka kyl ne sit myöhästy varmaa varti :D 

Sunnuntaina oli haikea fiilis mutta oli silti lähettävä <3 jään odottaa ens vuotta! Oli tooosi mahtava konffa ja se johtuu mun ihanista ystävistä jotka teki sen ihanaks <3

Joo... Siinä oli mun konffa postaus.... VÄHÄN myöhässä mutta silti :)) ei ollu yhtään mun tyylinen postaus, koska yleensä tykkään avautua, mutta toi oli niin mahtava reissu että siitäkin oli pakko avautua :))! Seuraava postaus tulee varmaan heti tähän perään ja se on ehkä sit enempi mun tyylii :))! Kommentoikaa mitä piditte ja liittykää ihmeessä lukijaks jos tykkäätte :))!

-Viktoria



4 kommenttia:

  1. Ja mä unohin kastella teijjän kukat vikana päivänä Dx (paraskommaikinä)

    Mitäs tässä..? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipä mittää kukkia haramitella XD ja oli maailman paras kommentti juu :D!

      Poista