Lukijat

torstai 25. heinäkuuta 2013

Koodisleiri + kesäkuulumisia!

Pieni postaustauko taas kerran, mutta nyt taas kirjottelen ja oon virkeämpi kuin koskaan :D!

Joo eli koodisleiri oli mikä oli...... ei ollu mikään erikoisen kiva, mutta siinähän se meni! Se oli tylsä, koska ketään kenet mä kutsuin ei tullu sinne XD! no okei.. oli se ihan kiva ainakun oli ohjattua ohjelmaa.. Kaikki mun kaverit vaan kyllä henggas poikien kans ja mä en jaksanu, ku niitä saa ihan tarpeeks kestää niitä koulussa :D Ja mulla oli muutenkin huono feeling ku itsetunto oli alkamas laskee, ku parit kaverit hylkäs yms. mut siihen mua vaan autto ku mä ajattelin "Stay positive, Stay positive, Stay positive" Se autto mua oikeesti.... Ja nyt jälkeenpäin en haluu sanoo, että oli tyhmä leiri vaan haluun sanoo, että oli erilainen leiri. Siihen sisälty paljon laulamista/soittamista, säveltämistä, ajatuksia tulevaisuudesta ja muutenkin siskon kans henggaamista. Se, että mun leiri meni ns. "pilalle" oli mun ihan oma ongelma ja en voi millään tavalla syyttää mun kavereita.... Paitsi niitä jotka ei tullu XD! Ja muutenkin, jos saisin nyt päättää, että kokisin ton leirin uudestaan tai jäisin kotiin niin menisin kyllä ehdottomasti leirille. Mun omista ongelmista huolimatta mä nautin ajoista, jolloin meijän lentopallojoukkue voitti koko cupin kolmannella yrityksellä, leirikäräjillä nauraminen ja jännittäminen, että oma nimi lausutaan, ja tietysti se kun mä nauroin kaikille jotka joutu koodisskabaan! Vaikka tähän alkuun tuli tollanen purkautuminen, joka ei oo oikein mun tyyppistä, niin en halua että te saatte tollasen kuvan koodiksista :D! Siellä on hauskaa, hyvää ruokaa, hulluja skaboja, ihanan erilaisia ihmisiä, kavereita, ja henkilöitä jotka kuuntelee ja monta muuta kokemuksia rikastuttavaa asiaa. Joten tervetuloa ! Sit vielä kauniita kuvia leiriltä ♥!








Näin tässä pari päivää sitten mun rakkaan Hilman! Ja oli taas kivaa ♥! Tuli syötyä hyvin subissa, käveltyä pitkiä matkoja, puhuttua syvällisiä asioita, kuvailtua ja tietysti naurettua! Sain siltä myös ihanan Tanskan tuliaisen! Sellasen prinsessaputkilon, jossa oli sisällä suklaata! Nam ♥! Ja ihanan hajuisen käsirasvan :)! Niistä kuvia myöhemmin :D! Mentiin myös Hilman ja Julian kans kuvaileen ja tehtiin retki! Hilma on niin täydellinen ♥! Otettiin molemmista yksin kuvia ja tietysti yhteiskuvia ♥ Niitä quvia:












Huomenna näen melkein vuoden tauon jälkeen mun ihania Annie-kavereita! Tietämättömille Annie oli Tamperetalossa esitettävä musikaali, jossa esitin yhtä orpotyttöä, muiden ihanien ihmisten kanssa ♥ Se oli yks mun elämän parhaimmista kokemuksista ja en unohda sitä koskaan ♥ Me mennään piknikille Sorsapuistoon ja jutellaan mukavia :)!

Annie-tapaamisen jälkeen meen (ehkä, jos ehdin) tapaan muita mun rakkaita ystäviä ♥ Fannylle allasbailuihin ♥ COOOOOL! Muut jää yöks, mutta mä en voi, koska meen lauantaina Isoon-Soittoon Keuruulle ;D! Harmittaa etten pääse kuuleen kaikkia kulmakunnan juoruja, koska en pääse yöks :D No uusia bileitä nyt tulee XD Meijän viime bileet..... -->

Tässä yks päivä lähettiin skootteri kiesiin ja siinä huomattiin pian olevamme KIIKASSA :D! Oli kyllä hauskaa :D mentiin piknikille ja meijän eväät oli: sipsiä,sipsiä,sipsiä,karkkia,karkkia, ja GRANDIA :D Täytyy ottaa toi reissu uusiks! Naurettiin niin paljon, että mahaan alko sattuuu :) Mutta joo! :) 

KAHDENVIIKON PÄÄSTÄ ALKAAA KOULU! Joten loppuun haluan piristää teitä näillä ihanalla kesäkuvilla:












-Viktoria



3 kommenttia:

  1. vissiin ollu aika tapahtumarikas hetki tua fannyn synttäreillä :DD kaikki näyttää aika innostuneilta XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äläpä XD!!! Kaikki muut on puhelimilla ja Emma ilmeilee söpösti :D!

      Poista
  2. Viksuuuuu: käy kurkkaamas haatse tuolta mun blogista.. (;

    http://adventurepig.blogspot.fi/

    VastaaPoista